18+
Drinking too much alcohol can harm your health
This web-site is meant for private use in countries where drinking alcohol is legal. The web-site shall be used by individuals that have the right to drink alcohol. Answering the question you confirm your age.
Are you over 18?
No
Yes
Ru En
Ru En
Pure. Honest. Natural.

Филиалы

Государственный холдинг «Башспирт» объединяет четыре ликероводочных завода в Уфе, Стерлитамаке, Белебее и Бирске, а также спиртовый завод в Стерлитамаке.

Все филиалы сертифицированы на соответствие международным стандартам ISO 22000, FSSC 22000 и стандарту «ЭКО-ПРОДУКТ».

Бирский филиал
Россия, 452450, Республика Башкортостан, Бирский район, г. Бирск, ул. Мира, д. 33
тел. (34784) 3-12-02
факс (34784) 3-12-02
e-mail birsksvk@bashspirt.ru

Белебеевский филиал
Россия, 452001, Республика Башкортостан, Белебеевский район, г. Белебей, ул. Чапаева, д. 36
тел. (34786) 3-03-13
факс (34786) 3-03-13
e-mail bsvk@bashspirt.ru

Стерлитамакский филиал
Россия, 453122, Республика Башкортостан, г. Стерлитамак, ул. Производственная, д. 1
тел. (3473) 30-80-54
факс (3473) 30-80-54
e-mail: stalk@bashspirt.ru

Уфимский филиал
Россия, 450003, Республика Башкортостан, г. Уфа, Ленинский район, ул. Малая Трактовая, д. 199
тел. (347) 272-06-62
факс (347) 272-89-88
e-mail usvk@bashspirt.ru

Нажмите на филиал на карте для получения дополнительной информации

Any question? Contact us

    Any question? Contact us
    Sober judgement
    Dear Users,

    Bashspirt is totally open for your ideas. We are ready to change regarding the needs of our consumers.

    What to do?

    Inspect one of the shops of Bashspirt Trading House and give it a fair assessment by filling in a short check-list.

    Each filled in form will be carefully considered, so that we will be able to adopt efficient management solutions.

    Assess Bashspirt shop according to the following criteria:
    1 - No good at all, 5 - Excellent
    Brand portfolio
    1
    2
    3
    4
    5
    Product line layout
    1
    2
    3
    4
    5
    Efficiency of shopping capacity handling
    1
    2
    3
    4
    5
    Cleanness assessment
    1
    2
    3
    4
    5
    Price tags
    1
    2
    3
    4
    5
    Sales encouragement tools
    1
    2
    3
    4
    5
    Product freshness
    1
    2
    3
    4
    5
    Service quality
    1
    2
    3
    4
    5
    Quality of interaction with customers
    1
    2
    3
    4
    5
    General impression of the shop
    1
    2
    3
    4
    5
    Pressing Send you agree with Privacy Policy